luni, 20 septembrie 2010

Onbux.com si Gagabux.com

banipe net

Onbux.com este primul pe care mi-am facut cont. Precizez de la inceput ca in aceasta faza de inceput pe toate site-urile am cont Standard (gratis), fara upgrade, fara nimic. Pe acest site poti da click pe 4 reclame/zi (cel putin pana acum), care se activeaza la un moment dintainte stabilit. E afisata pe site ora la care se activeaza reclamele, asa ca nu trebuie sa tot incerci in timpul zilei sa vezi cand ai pe ce da click si cand nu.
Cu tot cu logat, verificat cont si surfat reclame nu cred ca-ti ia mai mult de 3 minute pe zi. Deci nu e mare lucru.

Ce-am reusit pana acum? Din 16.09 pana aseara (19.09), deci in 3 zile am in cont 0.200 $, dupa cum se vede in imaginea de mai jos.

banipe net

Atat deocamdata despre Onbux.com



banipe net

Gagabux.com este un pic diferit de primul site prezentat. In sensul ca nu ai un numar fix de ads pe care le poti vizualiza in fiecare zi si nici un moment fix in zi cand se activeaza toate. Sunt mai mult de 4, se platesc in general cu 0.01 $/ad, iar eu verific de mai multe ori pe zi si cum vad 2-3 active, cum dau click pe ele. Se pare ca e mult mai ok asa, pentru ca pe un cont deschis tot atunci (de fapt cu cateva minute inainte de miezul noptii, de aceea apare 15.09), am adunat 1.81 $ pana la ora acestui post (dupa cum puteti vedea mai jos). Comparativ cu 0.2 $ cat am adunat pe Onbux.com... e ceva, nu?

banipe net

 Deci pana acum, indiscutabil, castigator e gagabux.com. Dar vom vedea cum evolueaza pe viitor.

Dupa cum vedeti din imagini, sumele adunate in cont sunt STRICT obtinute din vizualizare directa a reclamelor. Inca nu am nici un refferal pe nici unul din cele 2 site-uri. Si marile castiguri in acest gen de afaceri se realizeaza cu cat mai multi refferali. So... I don't mind if u reffer me :)

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.