luni, 27 septembrie 2010

Sfaturi utile

banipe net
Din ciclul sfaturi utile... (de evitat)

Sa vedeti ce-am patit ieri:... Faceam surfing prin reclame, ca in fiecare zi de cand m-am apucat de testele acestea, cand la un moment dat, dau peste o surpriza. Daca ati incercat si voi site-urile propuse de mine, ati vazut ca multe au un modul prin care verifica sa nu se poata face surf ads automat prin scripturi.

Pe unul din siteuri, la sfarsit apar 4 imagini diferite cu litere/cifre si tu trebuie sa dai click pe cea identica cu cea propusa de site ca fiind corecta. Dar ce sa vezi? Varianta corecta propusa de site era "y3", insa nici una din cele 4 imagini nu era cu "y3". Si-am zis... ok, au gresit, pot da click pe orice, nu conteaza, din moment ce nici o imagine nu corespunde. Am dat click si... "image not valid" plus mesaj ca mi-au scazut $0.01 din balance pentru greseala. Desi... era greseala lor (ce-i drept... prima peste care am dat de cand fac testele).

Asadar daca vreti sa faceti bani pe net, nu sa-i pierdeti...  daca nu va apare clar imagine pe care trebuie sa dati click pentru validare, DATI REFRESH la pagina si vedeti ce apare dupa aceea. Ca datul la nimereala... va scade $0.01! :)

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.