vineri, 19 noiembrie 2010

The big shiny step

bani pe net
Dear friends, I DID IT!!!

Am facut marele pas spre... Golden membership pe onbux! Eram tentat, dar nehotarat. Acum 2 zile povesteam cu cineva (a se citi Talida, stie ea :) ) despre asta si... ieri m-am hotarat!

A costat $65 pentru 6 luni, dar cred ca merita! Cele mai importante avantaje, dupa parerea mea sunt:
  • castigi $0.01 pentru fiecare click dat de refi (dublu fata de $0.005 cat e la standard)
  • inchirierea unui ref costa acum $0.20 (fata de $0.25 cat e la standard)
  • numarul maxim de refi inchiriati e 2000 (fata de 500 cat e la standar) - sper sa ajung acolo :)
  • poti inchiria refi o data la 6 zile (fata de 7 cat e la standard)
  • ai 8 ads pe zi (fata de 4 cat e la standard)

Dupa cum am zis intr-o postarea anterioara, cu PTC-urile cel mai important aspect sunt refferalii. Din clickurile lor castigi bani cu adevarat, nu din ale tale. Clickurile tale sunt doar o conditie pentru a primii banii din clickurile refilor. De aceea am pus pe primul loc la avantaje faptul ca fiind golden, practic dublezi incasarile din clickurile refilor.

Asadar, din data de 18.11.2010 sunt membru Golden pe onbux. In momentul cumpararii membershipului aveam $2.61 in main balance, iar acum... dupa o zi jumate sa zicem am $6.23. Asta in conditiile in care am 2 refi directi (doar unul activ) si 119 refi inchiriati (cu AVG-uri intre 0.667 si 4.667). Peste cateva zile insa voi mai lua un pachet de 30 sau 50 refi. In imginea de mai jos puteti vedea si evolutia clickurilor (azi nu am dat inca):

bani pe net

Sper sa fie de bun augur si sa merite investitia - pana acum am investit $80 in onbux ($15 mai vechi plus $65 acum).

Va voi tine la curent cu evolutia.

Spor si bani pe net!

2 comentarii:

  1. esti in topul celor mai citite bloguri de catre mine... sunt chiar curios ce o sa se intample dupa chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. @rhadoo: you made my day! :)
    ma bucura comentariul tau si... sper sa-ti pot dovedi ca merita si se pot face bani pe net din PTC-uri :)
    in acest moment am $6.74 pe onbux!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.