luni, 1 noiembrie 2010

Da, merita sa investesti un pic!

bani pe net

Dupa cum am scris in postarea anterioara, aseara am investit niste banuti ($15) in onbux. Am inchiriat 50 de refi, asa ca acum am 59 refferali inchiriati.

Si uite ca baietii au inceput sa-si faca treaba... Din cei 50 inchiriati aseara (in jurul orei 23) pana in aceasta dimineata la ora 9, 21 dintre ei au dat deja cateva clickuri. Si uite-asa, daca aseara aveam in cont $0.165, dimineata cand m-am logat erau deja 0.645. Deci am adunat $0.48 de pe urma referalilor peste noapte. In conditiile in care mai putin de jumatate dintre ei au dat clickuri. Inceputul e promitator, zic eu.
Am dat si eu click pe cele 4 ads disponibile, deci am ajuns la $0.685. O sa va tin la curent cu evolutia.

P.S.: pana am scris eu postul acesta au mai activat cativa refi si balanta in momentul actual e $0.710.

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.