joi, 4 noiembrie 2010

Refferals again...

Salutare!

Vreau sa va spun pe scurt, cateva idei despre reffi mei inchiriati:
  • pe onbux toti cei 59 de refi sunt activi (au dat cel putin 2 clickuri), deci din nou, onbux isi merita titulatura de cel mai serios PTC
  • pe neobux imi expira azi 3 din cei 9 refi (primii 3 inchiriati acum o luna), dar nu-i voi mai prelungi, pentru ca au AVG sub 1.5 - sunt nemultumit de ei
  • tot pe neobux m-am hotarat sa mai dau o sansa refilor inchiriati asa ca... mi-am transferat $0.7 in rental balance si am mai inchiriat 3 refi
  • din cei 4 refi de pe infinitybux... in sfarsit unul a dat 2 clickuri :)
  • refii inchiriati ieri pe incrasebux au inceput sa dea semne de viata: unul a dat 3 clickuri, iar celalalt un click
O sa va tin la curent cu evolutia si contributia refilor!

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.