luni, 1 noiembrie 2010

Refferals pe infinitybux

Apropo de refferali... pe cat de multumit sunt de cei de pe onbux, pe-atat de nemultumit (cel putin pana acum) sunt de refii inchiriati de pe infinitybyx.

Dupa cum puteti vedea in imaginea de mai jos, acum 16 zile am inchiriat un ref (doar unul era disponibil - acum sunt disponibili 56). Ei bine... inca nu a dat nici macar un click. Concluzia: am irosit $0.25 din ce-am castigat pana acum.

M-am gandit totusi ca poate a fost ghinion ca mi-a fost alocat tocmai acest ref inactiv, asa ca azi am decis sa mai inchiriez 3 (daca tot aveam $0.75 in rental balance). Sunt curios cum o sa se comporte acestia... sper sa am parte de surprize placute!

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.