luni, 22 noiembrie 2010

Si totusi...

M-am inscris la inceputul lunii (2 noiembrie) pe atlascash si am inceput sa dau clickuri, desi aveam o oarecare reticenta.

bani pe net

Ei bine, aseara, vazand ca am $0.814 in main balance, am zis ca daca tot nu-mi puneam prea mari sperante in acest site si nu visam sa fac repede cashout, macar sa-ncerc sa folosesc ce-am adunat pana acum. Asa ca... am transferat $0.75 in rental balance si am inchiriat 3 refferali. Mai mult asa, de curios, sa vad cum isi fac treaba.

Asadar din data de 21 noiembrie am $0.064 in main balance si 3 refferali inchiriati. Va voi tine la curent despre cat de activi / inactivi sunt refii pe atlascash.

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.