marți, 2 noiembrie 2010

Tragem linie si socotim

Dupa cum am promis, va tin la curent cu evolutia contului dupa ce am inchiriat un numar mai mare de refi.

Aseara in jurul orei 23:45 am verificat contul de onbux si... rezultatele erau cele la care ma asteptam. Concret... in momentul in care am inchiriat refii ma gandeam ca la inceput o sa faca undeva in jurul sumei de $1 pe zi. Well... aseara aproape de miezul noptii (cam la 24 de ore de cand i-am inchiriat), aveam in cont nici mai mult nici mai putin de $1.165 :) Avand in vedere ca dupa ce i-am inchiriat am ramas in cont cu $0.165, s-a adaugat exact $1 in 24 de ore. Nici nu puteam nimeri mai bine! :)
Pana acum dimineata cand m-am logat s-a mai adunat ceva si in momentul scrierii acestui articol aveam $1.365. Am mai dat si eu cele 4 clickuri ale mele si iata ca am acum $1.405.

Am verificat lista refilor inchiriati si am observat ca refii inchiriati sunt destul de seriosi... pana acum din cei 50 inchiriati in 31/10/2010 doar 4 nu au activat deloc.

Avand in vedere primele rezultate, e clar ca in aprox 2 saptamani imi recuperez cei $15 investiti. Poate mai repede. Ma gandeam ca dupa ce adun $2 (minimum cashout), sa fac primul cashout, ca sa vad ca merge totul bine... Inca nu-s hoarat daca sa scot $2 sau sa astept pana fac $15, sa-mi scot investitia.

Voi ce ziceti? Ce-ati vrea sa fac?

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.