marți, 25 ianuarie 2011

100... am pierdut. 1000... am.

Salutare tuturor!

In primul rand vreau sa va multumesc si sa va spun ca ma bucur cand primesc un comentariu sau un mesaj in care se intreaba cineva de ce nu mai scriu, ce se mai intampla, ce site-uri m-au mai ajutat sa fac bani pe net, de la care am mai luat teapa, etc. Ma bucur ca sunt oameni care considera utila informatia de pe acest blog.

De ce nu am mai scris in ultimele zile? Pentru ca am fost plecat si foarte ocupat. Atat de ocupat incat abia am avut timp pentru clickurile zilnice. ATAT de ocupat incat am ratat prelungirea unui set de refferali pe onbux si astfel am pierdut 100 de refferali inchiriati. Mi-a parut rau, mai ales aproape toti aveau AVG foarte bun. Dar asta este, am trecut peste si am asteptat pana ieri cand am putut inchiria din nou. Si cu ce-am inchiriat ieri, am ajuns la 1058 refi inchiriati pe onbux! Da, am trecut de 1000! :) Sunt la jumatatea drumului posibil pentru membrii Golden!

Sper sa ma pot tine de cumparat si prelungit saptamanal, astfel incat sa ajung cat mai repede la 2000 de refi inchiriati.

Apropo... am facut un cashout frumusel de pe onbux! Suma mare, nu dau valoare. Nu dau acum, ci in postul de maine dimineata, sa va mai tin un pic pe jar! :)

Spor si bani pe net!

4 comentarii:

  1. Bun, Bun! Bravo si tine-ne la curent cu on si neo...

    Ia fii atent! Am dat cashput la fos-bux de 5 $. Imi arata ca i-am primit, dar pe ap nu am primit nimic..la tine cat a durat? :D


    Te salut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre onbux... maine. Vesti bune! :)

    Primul cashout de la foxbux l-am cerut in 25 noiembrie 2010 si i-am primit in 11 decembrie 2010. Dar cum am zis, a doua plata imi apare facuta (in foxbux), dar in contul PayPal nu a intrat nimic. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. e trecut de dimineata...deci care e valoarea?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.