miercuri, 5 ianuarie 2011

Precizari

Vreau sa lamuresc ceva legat de postarile de ieri, cele cu platile. i4ever a scris ieri un comentariu in care spunea "O groaza de timp pierdut pentru niste plati infime...".

Hai sa lamurim. In primul rand, sumele platite sunt mici pentru ca am facut cashout la minimum cashout. Am facut asta pentru ca am vrut sa ma conving de faptul ca acele site-uri platesc. Am vrut sa ma asigur de asta inainte de-a investi in ele, inainte de-a inchiria refi. Deci acesta e motivul pentru care sumele sunt mici. Bani pe net se fac (ma refer la sume insemnate) dupa cateva luni de activat pe PTC-uri... sau dupa ce investesti in refi / upgrade.

Pe onbux de exemplu as putea scoate sume mai mari, dar prefer sa le las acolo si sa le investesc in inchiriat refi noi si prelungit refi existenti (ieri am mai luat 100 si acum am 859 refi inchiriati). In aceste conditii se aduna in cont aproximativ $10 pe zi, deci undeva la $100 in 10 zile. Dar nu vreau sa-i scot, ci vreau sa ajung la limita de 2000 refi, iar apoi poate sa fac upgrade la Ultimate.

In al doilea rand, hai sa fim realisti, nu e chiar "o groaza de timp". Pe onbux, fiind membru golden am 8 reclame pe zi. Daca luam 30 de secunde pe reclama, inseamna 4 minute. Hai sa zicem ca login si logout mai dureaza 1 minut (desi dureaza doar cateva secunde). Asta inseamna 5 minute pe zi. E mult? 5 minute in fiecare zi care sa-ti aduca $10 dolari pe zi, deci $300 dolari pe luna. Din care hai sa zicem ca jumate ii dai pe prelungit / cumparat refi. Deci ramai cu $150 dolari pe luna profit. Nu merita 5 minute pe zi? Asta acum, ca in concordanta cu numarul de refi creste si venitul.

In al treilea rand, va scriu in postul urmator...

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.