marți, 4 ianuarie 2011

Site-uri noi de facut bani pe net

Au mai aparut in lista cateva site-uri de facut bani pe net:
in timp ce la altele am renuntat:
  • cashium.net
  • fedbux.com
  • eurotoclick.com
  • ptc-romania.com
  • buxloft.net
De la vipclix am cerut cashout in 11 decembrie, dar inca n-am primit nimic... astept sa treaca 30 de zile inainte sa ma pronunt.

Deasemenea, am cerut cashout de la incrasebux in 2 decembrie. Site-ul zice ca in 30 de zile primesti banii, dar uite ca azi e 4 ianuarie si inca nimic...

Spor si bani pe net!

4 comentarii:

  1. de ce ai renuntat la ptc-romania?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Florin: aveam cont, iar dupa ce au facut upgrade la site nu mi-a mai mers loginul, zicea parca ceva de genul ca nu gaseste userul. am vrut sa ma reinregistrez, dar mi-a dat mesaj ca acea adresa de email este deja inregistrata. asa ca... am zis pauza :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru cine se inscrie pe http://www.buxro.com/?ref=danny4you2 va avea 75% back saptamanal...mentionez ca am cumparat cont Platinum si pentru fiecare referral click primesc 0.003 centi. Asta inseamna minim 8 euro centi saptamanal .

    Voi confirma fiecare inscriere, va rog scrieti nume si adresa de email. Cer si ofer seriozitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.onbux.com/?r=costici cel mai serios ptc la ora actuala incercati cu incredere

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.