marți, 1 februarie 2011

Mi-am recuperat investitia!

Salutare!
Am cam lipsit de pe blog in ultimele zile... datorita unei probleme tehnice: m-a lasat hard disk-ul de la laptop si de vineri m-am tot chinuit sa recuperez date... ce-am mai putut. In mare am reusit, nu am pierdut chestii esentiale. Trecem peste, ca avem treba… trebuie sa facem bani pe net! J
Va spuneam saptamana trecuta ca am o veste buna despre onbux. Ei, vestea este ca in 24 ianuarie am facut un cashout in valoare de $80. Evident, plata s-a facut instant. Asadar, pot spune ca mi-am scos in totalitate investitia (despre care va spuneam aici si aici), iar de-acum tot ce castig e venit, nu mai e recuperare. A durat ceva, a fost nevoie de rabdare, dar uite ca am ajuns si aici.
Pana acum onbux mi se pare cel mai tare site de facut bani pe net! Atat din punct de vedere al seriozitatii adminului (administrarea si disponibilitatea site-ului, efectuarea instanta a platilor) cat si din punct de vedere al eficientei refilor. 
Aveti mai jos dovezile de plata (initiere plata, proof of payment pe site-ul onbux si paymentul din Paypal):
initiere plata


payment proof pe onbux



payment PayPal

Nu cred ca mai are cineva dubii asupra seriozitatii site-ului onbux. Daca nu ai cont inca... si daca ti se par utile informatiile de pe acest blog... te invit sa te inscrii folosind linkul meu: http://www.onbux.com/?r=scriupareri
Spor si bani pe net!

3 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.